They don't know about us, chapter twentytwo

Previously on They don't know about us:
(Lucys perspektiv)
"Stop running around with boys. You're acting like a whore." spottade han. En klump bildades i min hals, mina ögon fylldes med tårar. Mamma la sin arm runt mina axlar och ledde mig till mitt rum.
"Ignore him. I love you so much Lucy, we'll fix this." sa hon tröstande innan hon stängde min rumsdörr. Med blöta kläder, efter regnet, slängde jag mig på sängen. Tårarna började långsamt rinna längs mina kinder. Nej mamma, detta skulle inte gå att fixa. Jag hörde fortfarande höga röster på nedervåningen, där mamma och pappa var. Jag kunde inte urskilja orden, men jag hörde att mamma grät och pappa stod och skrek. Han skrämde mig. 

 
 
När jag vaknade upp insåg jag att platsen bredvid mig, där Zayn legat, var tom. Sömnigt gnuggade jag mig i ögonen. På fönstret kom det små, lätta regndroppar. Stormen verkade vara borta. 
"You're awake." hördes en raspig röst bakom mig. Jag vände mig om, och där stod Zayn endast iklädd ett par boxers. Jag studerade musklerna på hans mage och armar, och tatueringarna.
"What are you looking at?" frågade Zayn med ett brett flin. Jag vände ner ansiktet i kudden när kinderna började hetta. Sängen tyngdes ner och en hand lades på min axel, för att sen vrida mig så att jag låg på rygg. 
"You know, it's okay for you to stare, I'm all yours." sa han och blinkade flirtigt. Den repliken fick mig inte att rodna mindre. Jag täckte mitt ansikte med händerna och suckade.
"That doesn't help!" pep jag. Han drog bort mina händer från ansiktet och skrattade åt mina försök till att dölja rodnaden. Lukten av rök spred sig. Av någon konstig anledning hade jag börjat gilla röklukt sedan jag träffat Zayn. Jag hatade rökning, hade aldrig testat och skulle aldrig göra det heller, men när Zayn rökte gillade jag det. Det var ganska attraktivt. Hans hår var rufsigt, och det var varken stylat eller under en mössa eller keps. Jag drog med min hand genom hans lugg, han gav ifrån sig ett konstigt grymtande och därefter ett leénde. 
"What was that sound?" skrattade jag.
"I don't know. It just came out." svarade han med ett mörkt skratt. Han strök med sin tumme över min kind och vi slutade genast skratta. Zayn närmade sig och placerade mjuka pussar över mitt käkben, till slut nådde han den känsliga punkten under örat. Han slickade mjukt, så mjukt att det nästan inte kändes, och han andades sen ut på den blöta punkten. Jag rös till av välbehag. 
"You like that?" viskade han i mitt öra. Jag förblev tyst. Han pussade hela vägen tillbaka över min käklinje, tills han nådde mina läppar. Det var en halv centimeter mellan våra läppar, om inte ännu mindre. Hans bruna, nästan guldiga ögon kollade rakt in i mina. Jag ville vrida på mig i frustration, jag ville ha hans läppar tryckta mot mina. Han visste mycket väl vilken effekt han hade på mig. Hans ögon vandrade neråt, kollade på mina läppar. Han fuktade sina läppar med tungspetsen och bet sedan tag i underläppen. Det kändes som att han bara kollade på mig i flera år. Desperat efter hans läppar sökte min hand sig till hans nacke, jag tryckte hans läppar mot mina. Hans tunga flög in i min mun direkt, förvånat sipprade ett stön ut mellan mina läppar. Våra tungor brottades, kämpade om dominansen. En hand letade sig in under täcket, och placerades på mitt nakna lår. Med mjuka fingertoppar började små cirklar ritas på insidan av mitt lår. Åter igen kom ett stön av välbehag från mina läppar.
"You like it babe?" viskade Zayn andfått när våra läppar separerats. Mitt hjärta slog fort, blodet pumpades runt i min kropp. Hans hand letade sig högre upp på mitt lår, fortfarande ritandes cirklar.
"Is there room for me under the covers?" frågade han med ett snett leénde. Jag drog mig bort ifrån honom en bit, och när hans hand inte nådde under täcket längre bakade jag in täcket under mina ben.
"No." svarade jag med höjda ögonbryn och ett klingande skratt.
"Stop teasing me!" 
"I'm the one who's teasing?" skrattade jag. Det var trots allt inte jag som nästan haft min hand mellan hans ben. Han förstod vad jag syftade på, och sköt ut underläppen i ett försök till att se ledsen ut. Jag reste mig upp och letade efter mina kläder, jag insåg sen att de låg kvar inne på toan, där jag bytt om. T-shirten jag fått låna av Zayn var såpass lång att jag inte behövde oroa mig för att visa något.
"You can't make me horny and then just leave me." suckade han när jag gick mot dörren. Jag stannade till och vände mig mot honom.
"You're not horny." svarade jag med rynkad näsa.
"Yes I am." klagade han.
"Too bad for you." sa jag med en axelryckning.
"That is so mean! Don't tell me you're not horny." skrattade han. Mina kinder blev genast lika röda som en tomat.
"Shut up!" fräste jag.
"Tell that to your moaning."
"Fuck you Zayn." skrattade jag.
"Yeah, fuck me Jessy." sa han med överdrivet förförisk röst. Jag gick tillbaka till sängen och satte mig på kanten. Zayn klappade med handen bredvid sig, på platsen jag nyss legat på. Jag tog täcket och la mig ner igen. Jag kunde inte låta bli att kolla på hans mage, igen. Jag placerade mitt huvud mot hans bröst och lade sen min hand på hans mage. Jag strök mjukt med handen över musklerna. Som om det vore en magnet i mina ögon drogs min blick mot hans svarta boxers. Det var då jag insåg att han kanske visst hade blivit... kåt, av våran tidigare intima stund. En bula syntes under de svarta tyget. Jag vet inte varför, för jag hade aldrig gjort något liknande, men av nyfikenhet vandrade min hand ner till kanten av plagget han bar. Osäkert lät jag handen fortsätta, ovanpå tyget, och snudda vid bulan. 
"Now you are teasing me."  sa Zayn lågt. Jag strök med handen några gånger till över bulan.
"I'm not teasing." sa jag samtidigt som jag osäkert lät handen vandra innanför tyget. Osäkert kände jag mig fram, och försiktigt tog jag sedan tag i den. Zayn mumlade någonting ohörtbart. Osäker på vad jag skulle göra, började jag mjukt röra handen i en rytmisk rörelse. 
"Oh shit Jessy." hörde jag den mörka rösten mumla. Min hand gjorde samma rytmiska rörelse, fast snabbare.
"Fuck." stönade han tyst, och sedan kom han.
 
Jag hade klätt på mina kläder och satt upp håret i en slarvig knut. Zayn stod i duschen. Regnet hade upphört, och solen kikade faktiskt också fram. Jag tog upp mobilen från fickan på min hoodie.
 
Till Lucy:
"You + me to the beach? If it doesn't start rain again, ofc. :) x" 
 
Från Lucy:
"Yeee! I'd love to. :D x"
 
Till Lucy:
"Gr8! I'll give ya a call later :D x"
 
Klockan var än så länge bara elva på morgonen, så jag skulle hinna hem och duscha samt äta innan. Jag slängde mig på sängen och suckade djupt. Zayn klev in i rummet med en handduk runt höften. Han gick fram till sin byrå och tog fram rena underkläder. Ogenerat släppte han handduken mot golvet.
"Oh my god!" utbrast jag samtidigt som jag vände bort huvudet. Han skrattade åt min reaktion.
"What? You've already touched it, can't be that bad to see it." skrockade han. Jag var glad att han inte såg mitt ansikte, för mina kinder blev röda för nittioelfte gången. 
"You can look now." 
Jag vände tillbaka huvudet och såg att han bar ett par ljusa, slitna jeans och en svart långärmad t-shirt. 
"Can you drive me home?"
"Ofcourse babe."
 
"Thanks for the handjob, Jessy. It was good." sa han efter en stunds tystnad i bilen. Han menade det antagligen, men jag skulle tro att han mest sa det för att han visste att jag skulle bli generad. Jag slog honom löst på armen.
"You gotta stop do that!" skrattade han.
"I will, if you stop making fun of me!" svarade jag allvarligt.
"I'm not making fun of you! I was being honest." sa han överdrivet allvarligt. Han stannade bilen framför mitt hus och kollade allvarligt in i mina ögon. Hans hand lades på mitt lår.
"You know I'll return the favor, right?" hans låga, djupa röst fick fjärilarna i magen att bli fyrverkerier. Innerst inne visste jag att han var fullt allvarlig med det han sagt, trots att min hjärna låtsades att den inte förstod det. Jag fnös åt honom med ett leénde och placerade en puss på hans kind.
"Bye Zayn." sa jag samtidigt som jag öppnade bildörren.
"Bye, girlfriend." svarade han, med betoning på flickvän.
Jag vinkade mot honom en sista gång innan jag gick in genom ytterdörren på mitt hus. Både mamma och pappa var hemma idag. De jobbade ofta på helgerna, åtminstone en av dom. Men jag var glad ändå - om jag jämförde mot Lucys föräldrar så jobbade mina ingenting.
"Hello?" ropade jag in i huset.
"Hi darling!" ropade mamma och pappa i kör.
"I'm going to take a shower." ropade jag tillbaka.
När jag duschat klart kollade jag ut genom fönstret. Solen var fortfarande framme. Jag satte på mig min bikini, och över den satte jag på mig en söt klänning, den var ljus med öppna axlar. Jag letade reda på Lucys nummer bland kontaktlistan i mobilen.
"Lucy." hörde jag rösten i telefonen svara.
"Hi, it's Jess."
"Heey! Should I pick you up?"
"Yeah."
"Great. I'll be there soon. Bye."
"Wait Lucy! Is it just going to be the two of us?"
"Yes."
"Yay. Cya soon."
"Yeh, bye Jess!"

Kapitel 22. Shit vad långt vi kommit haha x) Snart börjar det hända grejer.. ;) :o
Btw, kinda awkward att skriva den första delen. #nohate please :c 5 kommentarer till nästa del!

Kommentarer
Postat av: Emelie ^.^

Awesome! Mer! :)

2013-05-25 @ 06:57:11
URL: http://betternow.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra!x

2013-05-25 @ 09:02:11
Postat av: Sara

asdfghjkl vad braaaaa, mer nu!! x

2013-05-25 @ 10:22:01
Postat av: ellinor

Haha awesome! xx

2013-05-25 @ 22:22:46
URL: http://onedirectionsfanfictions.blogg.se
Postat av: Louise

suuuuupeeeer!

2013-05-26 @ 14:10:02
Postat av: wiickxyy

mer!!!

2013-05-26 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0