They don't know about us, chapter thirtythree

Previously on They don't know about us:
Jag uppskattade verkligen att han hade följt med. För mig, betydde det mycket. Jag var väldigt medveten om att han absolut inte gillade Lucas. Trots det hade jag haft mage att fråga om han ville följa med, och han hade dessutom svarat ja. För mig.
"What are you smiling at?" jag avbröts ur mitt dagdrömmande när Zayn's klingande skratt avbröt mig. När han frågat frågan kom jag på mig själv med att sitta och le som en fjant.
"Nothing." 
Jag var på något sätt tvungen att visa min uppskattning. Hur jag skulle göra det visste jag inte. 

 
 
LUCYS PERSPEKTIV
 
Lägenheten hade helt klart sin charm. Så fort flyttgubbarna hade lyft in alla kartonger och de stora möblerna, hade vi börjat möblera. Tapeterna var fina som de var, tack och lov. Det rummet jag tagit hade vita väggar, varav en av väggarna hade glansigt mönster på sig. Det såg lite tomt ut i alla rum, men vi skulle inhandla mer möbler. Klockan var fem på eftermiddagen, och mamma hade begett sig ut på jakt efter en matbutik. Min mage gav ifrån sig höga ljud, jag var minst sagt hungrig. Någon slags undermedveten ångest verkade ha tagit över min kropp dock. Allting med flytten, pappa och Jessy kändes jobbigt. Trots att min kropp skrek efter mat, sa hjärnan nej. 
 
"I'm back!" ropade mamma samtidigt som ytterdörren åkte igen med en duns efter henne. Hon stod med en matkasse i ena handen, och i den andra hade hon en pizzakartong.
"I'm too lazy to cook, so I bought pizza instead." log hon. 
"Yummy." sa jag och log brett. Jag tog emot matkassen och började packa in varorna i det tomma kylskåpet. Det kändes så annorlunda att det var bara jag och mamma. Vi stod ensamma nu. I en ny stad, jag hade inte ens några vänner här. Trots att mamma och pappa bråkat så mycket den senaste tiden, så skulle det kännas tomt utan pappa. Den han en gång var - en varm, glad och glädjespridande person var nu borta. Han bodde två timmar ifrån oss. Han valde att låta droger och alkohol betyda mer än sin egen familj. Mamma hade skurit upp pizzan i bitar och dukat fram med tallrikar och ett varsitt glas vatten. När jag ställt alla varorna på sina platser slog jag mig ner vid matbordet. Jag tog en pizzaslice och la den på den vita tallriken. Det var lite pinsam tystnad vid bordet - vi brukade alltid sitta tre vid matbordet. Varken jag eller mamma visste hur vi skulle starta en konversation just nu. 
"Sooo..." började jag. Mamma höjde blicken från sin tallrik, och kollade på mig i väntan på att jag skulle fortsätta meningen. Jag insåg att jag inte hade någon aning om vad jag skulle säga. En brun hårslinga föll framför mina ögon och jag satte den genast på plats bakom mitt öra.
"Are you nervous that you won't get any friends?" frågade mamma till slut. Jag nickade.
"It would be easier to make friends if I went to school. But since I've graduated, it feels like it's pretty hard." svarade jag med låg ton. Jag tog en tugga av den flottiga pizzan.
"It will be fine." svarade mamma med sitt varma leénde. 
 
Mamma plockade in disken i diskmaskinen medans jag gjorde mig hemmastadd i mitt rum. Jag fingrade över mobilen med nervösa fingrar. Jag ville skicka ett sms till Jessy, men jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva. Jag ville säga att allting var okej; men det var det inte. Det var inte okej någonstans. Visst kunde jag erkänna att jag överreagerat lite när det gällde Zayn, men han var uppenbarligen farlig, och Jessy såg det inte ens.
 
JESSYS PERSPEKTIV
 
Hela eftermiddagen hade jag funderat på hur jag skulle visa min uppskattning för Zayn. Jag uppskattade honom inte bara för att han följt med idag, utan för allting han gjort för mig. Jag var ganska säker på att han skulle uppskatta om jag lämnade ut min kropp till honom. Det som fick mig att tveka var om jag var redo eller ej. Jag ville att det skulle vara speciellt första gången - med någon speciell. Zayn var speciell, han var min första kärlek. Och kär var jag. Men första gången skulle vara med någon jag älskar. Alla i min ålder ligger runt till höger och vänster, och det är inget fel med det, men jag var bara inte sån. För mig var det en stor sak. Varje gång jag såg på honom började fjärilarna i magen flaxa - men hur vet man att man älskar någon?
"I'm going to take a shower." utbrast jag slappt. Med mig in i badrummet tog jag med det lila setet med underkläder, som Zayn köpt till mig. 
 
När jag torkat mig samt klätt på mig underkläderna och en av Zayn's stora t-shirtar klev jag ut ur badrummet. Jag gick till sovrummet, där Zayn halvsatt upp i sängen och fipplade med sin mobil. 
"How do you know that you love someone?" orden flög ut ur min mun. Min hand for upp till min mun, som att jag kunde stoppa det jag nyss uttalat. Zayn kollade förvånat upp från mobilen, han hade nog inte ens märkt att jag stigit in i rummet. Hans läppar särades, men stängdes snabbt igen. Som att han tänkt säga något, men sedan ångrade sig. Jag gick till min sida av sängen och satte mig ner. De guldiga, vackra ögonen kollade på mig med en blick som inte gick att beskriva.
"I-i don't know." svarade han efter en stund, med rynkade ögonbryn. Mina läppar formades till ett O. 
"I think it's when you see the person, you get butterflies in your whole body. You can't take your eyes off that person; because she is so beautiful. It doesn't matter if she is wearing sweats and oversize t-shirt, or a tight short dress. It's like when-... I don't even know how to describe it." sa han samtidigt som han kollade rakt in i mina ögon. Han visste inte ens hur han skulle beskriva det. Betydde det att han älskade mig? Nervöst började jag pilla med mina blonda lockar. Just där och då insåg jag det; jag älskade honom. Den där obeskrivliga känslan, jag kände den.
"I think I love you." sa jag lågt och lyfte upp min blick ifrån mina händer. Min blick mötte hans igen.
"I think I love you too, Jessy Brown." När han uttalat de där få orden, som hade så stor betydelse, insåg jag att det var rätt. Det här var ett speciellt tillfälle. Mina läppar kraschade mot hans passionerat. Jag tror Zayn blev chockad till en början, för han kysste inte tillbaka på en gång. Utan att avbryta kyssen placerade han sig ovanpå mig och stötte sig på sina armbågar som var placerade på vardera sida av mig. Mina händer trevade sig upp till det svarta håret och började leka med det mellan fingrarna. Jag log i den heta kyssen, de orden vi nyss sagt till varandra fick en varm känsla att sprida sig inom min kropp. Zayn tog tillfället i akt och smög försiktigt in sin tunga, som kolliderade med min. Mina händer släppte taget om hans hår, och letade sig ner till kanten av hans tröja. Zayn förstod vinken och satte sig upp, för att sedan dra tröjan över sitt huvud.
"Babe.." började han, men jag avbröt honom.
"Please shut up and continue." sa jag andfått. Zayn skrattade till, men satt kvar. Jag suckade frustrerat, och drog honom sen intill mig igen. Jag lyckades snurra runt oss, så att jag nu gränslade honom. Våra läppar länkades samman igen. Zayn's stora händer landade på mina höfter, och började pilla med kanten på t-shirten jag bar. Smidigt började han dra av den, våra läppar särades åter igen när den drogs över mitt huvud.
"It looks better on the floor." flinade han och kastade iväg t-shirten. Jag skrattade lite nervöst, jag hade aldrig visat mig såhär för honom. Inte för någon. Zayn snurrade runt oss igen.
"You're wearing the lingerie i bought for you." viskade han förföriskt i mitt öra. En rysning kom som en våg ner genom min ryggrad. Ömt började han kyssa den känsliga huden på min hals. Han sög mjukt på min varma hud innan han fortsatte placera kyssar, ner mot dalen mellan mina bröst. Ett svagt stön av välbehag lämnade mina läppar. Jag ville ha mer. Hans ansikte letade sig upp längs samma spår han kysst sig ner för, och hans läppar kopplades samman med mina. Våra tungor fightades om dominansen. Zayn's skrev trycktes närmare mitt, om det nu var möjligt. Tygerna som distanserade våra kropper gjorde mig frustrerad. Jag visste att han kände samma sak, när jag kände bulan genom jeansen han bar. Mina händer letade sig ner för hans mage, och slutligen nådde jag skärpet. Med skakiga händer lyckades jag få upp det, och sedan knappen på hans byxor. Avståndet mellan våra kroppar ökades när Zayn sparkade av sig byxorna. Det kändes som år innan våra kroppar stöttes samman igen. Hans högra hand masserade ett av mina bröst utanpå bh:n.
"Can I please take it off?" frågade han upphetsat. Våra ögon hade intensiv kontakt samtidigt som jag nickade. Jag krökte upp ryggen för att han skulle komma åt att knäppa upp bh:n, någonting han vant klarade av. Han kollade storögt på mig när jag osäkert drog ner banden över mina axlar, och slutligen föll bh:n på golvet. Jag rodnade svagt, aldrig någonsin hade jag känt mig så exponerad. 
"You are so beutiful, babe." jag rodnade mer av hans komplimang. En av hans händer drog med mjuka fingertoppar på insidan av mitt lår. Han ritade små mönster, ändå tills det lila spetstyget träffade hans fingrar. Emellanåt placerade han mjuka kyssar på min hals eller mina läppar, men hans ögon var mestadels fastlåsta i mina. Hans hand greppade tag i kanten på trosorna, och han hjälpte sedan till med sin andra hand för att dra av dom. Åter igen rodnade jag, någonting som Zayn inte märkte då han kollade ner på min nakna kropp. 
"You are the most beautiful girl I've ever seen." viskade han lågt i mitt öra, samtidigt som hans fingrar hittade den känsliga punkten i min nederdel. Hans försiktiga masserande fick ett stön att lämna mina läppar. Det kändes som år av njutning, men efter ett tag stoppade han in två fingrar som han började pumpa med. Jag bet fast min underläpp för att inte börja låta allt för mycket. Den hårdnande bulan kändes mot mitt lår.
"My turn." sa jag skakigt. Zayn slutade pumpa och förde fingrarna mot sin mun - behöver jag nämna att jag rodnade rejält när han slickade på fingrarna som nyss befunnit sig inuti mig?
"Sure babe." svarade han med ett flin. Hans vita boxers åkte av, jag studerade den hårda lemmen som nu var fri. Zayn la sig ner med huvudet på kuddarna. Hur den skulle få plats inuti mig gjorde mig rädd, kanske var jag inte redo? Nervöst greppade jag den och gjorde på samma sätt som jag gjorde förra gången. 
"If you don't stop now, I'll come." utbrast Zayn när jag stadigt fört min hand upp och ner en stund. Han sträckte sig mot mig och placerade en öm kyss.
"Are you ready?" frågade han mjukt. 
"Yes."
"You sure babe?"
Jag nickade ivrigt. Ur sitt nattduksbord tog han fram en liten silvrig förpackning, innehållande en kondom. Han trädde på den och placerade sig sedan mellan mina ben, uppstött av sina armbågar. 
"Can I enter?" frågade han sedan. Jag nickade igen. Min kropp spände sig, beredd på smärta.
"Relax babe." sa han med låg stämma. Jag försökte slappna av, och lyckades. Jag drog efter andan när en bit av honom gled in i mig. Zayn rynkade på ögonbrynen och hans läppar särades, ett svagt, knappt hörbart, stön lämnade hans läppar.
"Go on." uppmanade jag. Jag blundade hårt av smärta, när han gled längre in. De guldiga ögonen stirrade rakt in i mina, när han så försiktigt han kunde gled in hela vägen. När han nådde min botten nickade jag svagt, för att bekräfta att han kunde fortsätta. Långsamt och mjukt började hans höfter röra sig. Smärtan försvann allt mer för varje gång han rörde sig.
"You are so tight." grymtade han. När jag äntligen började känna njutning, istället för smärta, kom regelbundna stön ut ifrån mig. 
"Faster." mumlade jag tyst. Det kom helt okontrollerat ut ur mig.
"What did you say babe?" frågade Zayn.
"Faster Zayn." sa jag högre. Han gjorde som jag bad och började pumpa allt fortare. 
"I'm so close now." stönade han. Jag kände densamma, högre stön lämnade mina läppar.
"Z-zaa-ayn." stönade jag samtidigt som jag nådde mitt klimax. 
"Fuck, babe." stönade han lågt när han slutligen kom. 
 
Våra kroppar låg tätt intill varandra, och Zayn viskade vackra ord och pussade på min axel emellanåt. Hans arm låg beskyddande runt min midja.
"I love you." viskade han.
"I love you too." svarade jag.
"You were so fucking hot babe." sa han sedan med ett klingande skratt.
"Shut up." fnissade jag. 
"Are you hurt?" frågade han sedan allvarligt. 
"No, just a little sore." viskade jag. Jag hade förväntat mig att hela akten skulle vara smärtsam och olidlig, men det hade vart den absolut bästa känslan jag någonsin haft. Min kropp fylldes av värme när jag tänkte på våran nyligen skedda aktivitet.
"I'm sorry."
"Don't apologize. It was the best feeling ever." 
"Good, cause we'll be doin' a lot of that." flinade han mot min nacke.

Okej, har fått önskemål överallt om att ni vill ha detaljerat dirty stuff, so here you go #dirtymofos.. ;) Snart kommer det hända grejer...
PS. Hann inte gå igenom eventuella slarvfel/stavfel, ber om ursäkt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sjuuuult grym! mer mer mer! :)

2013-06-14 @ 15:03:59
Postat av: Julia

YEEEEEY DIRT. ehhehehh. AS BRA!xx

2013-06-14 @ 22:30:54
Postat av: Sara

SOM VI HAR LÄNGTAT!! :DD mer!!!!

2013-06-15 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0