Svar

"Jag tycker din fanfiction är sjukt bra, men jag har några frågor. 
1. Skulle du kunna skriva längre kapitel? :) 
2. Och lägga upp kapitel oftare? , skulle bli sjukt glad om du gjorde de! :)"
 

Först och främst; tack så mycket.
 
1. Jag ska börja skriva längre! I början skrev jag långa men nu den sista tiden har de bara blivit kortare och kortare, har haft så mycket att göra.
2. Även här ska jag bättre mig, och försöka lägga upp varannan dag. Har beslutat mig för att nästa kapitel kommer på Måndag, därför tar jag en "minipaus" fram tills dess. Under mina "vilodagar" ska jag fundera i massor och sedan komma tillbaka med långa kapitel och bättre uppdatering.. Låter det bra? :) x
 
Tycker om er alla så mycket, ni som klickar in här varje dag. x

Kommentarer
Postat av: Anonym :)

LÅTER BRA DE ! :)

2013-06-26 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0